Hop til indhold
  • Forside
  • Værtindemanual for os med få kræfter
    • Bestil bogen
    • Presse
    • Til fagpersoner og foreninger
    • “Det siger læserne”
  • Foredrag /kurser
    • Vært med få kræfter – men masser af liv
    • Gæstfrihed der giver energi
    • Værtindemanual – hvorfor og hvordan
      • Forslag til katalogopslag:
      • Vejen til “Værtindemanualen”
    • Foredrag: “Hvordan laver man jul med få kræfter?”
    • Kursus: Kom i gang med at skrive din historie
  • Bøger
    • “Livet har lært os”
    • Skriv barnets bog – det er aldrig for sent
    • Forlag
  • Om mig
    • Nyhedsbrev
  • Kontakt
    • Persondatapolitik
    • Cookiepolitik (EU)

handicap

Der er fordele ved at være syg!

24/01/2019 Af Mona Hvid

I går fik jeg tilsendt mit handicap p-skilt, og jeg tænkte spontant: Der er fordele ved at være syg! Jeg var længe om at tage mig sammen til at søge: ”Det går over” – ”Det går jo nok” osv. Og der gik nogen tid, før jeg fortalte det til nogen, at jeg havde søgt. Alt … Læs mere

Kategorier Blog Tags fordele ved at være syg, handicap Skriv en kommentar
Mona Hvid
mona@monahvid.dk
Telefon: 2126 6566
Cvr.nr.: 29393966
MobilePay: 69424

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Lærer vi af vores erfaringer – eller snakker vi bare om at gøre det?
  • Hvordan finder man ro i en urolig verden?
  • Når gæster har forskellige behov – inspiration til at gøre det lettere at invitere
  • Har du fif til at lave jul?
  • Godt nytår – tid til at give slip
© Mona Hvid - mona@monahvid.dk - tlf: 2126 6566 - cvr.nr. 29393966